søndag den 9. januar 2011

Jo det er sgu fantastisk...


Jeg synes det er så utrolig fedt, når ens lille datter står foran en med stof i hånden og spørger om jeg ikke nok vil sy en kjole til hende i de her farver, og jeg så kan svare "jo det vil (og kan) jeg godt"...


2010 blev året hvor jeg for alvor fik gjort noget ved håndarbejdet, jeg var på kursus hos Lisbeth der lærte mig at lave dukker...Det var en helt fantastisk og lærerig weekend, som jeg stadig kan glæde mig meget over...


Vi er også nogle på lilleskolen der skal være en masse sammen i 2011.....Vi syr og strikker og spiser kage (hvilket jo ikke er helt uvæsenligt) og jeg har enorme forventninger...Vi skal lave sengetøj med tryk og strikke brombærstrik og bestille stof i udlandet, jo det bliver rigtig godt...


Og jeg har lyst til mere...Hvor må det være fedt for dem der er så dygtige, at de kan leve af det...Det synes jeg er sejt...Fx Marapytta-Line og Liberty-Lis og Smilende Lisbeth, kvinder der kan deres håndværk og ånder og lever for det med en enorm smittende lyst til at dele ud af det de kan...Og det er noget af det jeg bruger aller aller mest i blogland...At lure detaljer, farvesammensættelser, mønstre og lækre billeder....Og det skal der være en masse mere af i 2011, det har jeg lovet mig selv...Min gave til mig fra mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...