søndag den 27. marts 2011

Påske igen....



Jep, det er tid til igen at lave påskepynt - selv 0m det virkelig er noget jeg synes er super svært at pynte op til. Jeg forstår det ikke rigtig, det der med dun og gult og gult og gult, selv om gul så absolut er min yndlingsfarve...Meen dog er der elementer jeg er helt med på....Eksempelvis er jeg ret med på påskeæg, især når de er fra summerbird..Og gækkebreve, dem er jeg også med på, især når de er fra en eller anden uskyldig lille roling, som jeg naturligvis aldrig kan gætte navnet på, og som jeg så må give et påskeæg til...Og påskeøl, jeg elsker øl...Og at jeg har ferie, det er jo også ret fedt. Jeg hørte en gang et foredrag med Chris Mcdonald, som sagde, at danskerne var de klogeste mennesker der fandtes, alene af den grund, at vi havde opfundet 2.- påskedag, bare for at få en fridag mere - det er faktisk ret smart....


Så her på mine ældre dage glæder jeg mig altid ret meget til påsken..

11 kommentarer:

  1. De der påskeæg.....hvor kommer de fra?....dem er jeg da med på!

    SvarSlet
  2. Åh så fin en ide. Det vil jeg også prøve at lave :)

    SvarSlet
  3. Kan ægge-formen i øvrigt købes?

    SvarSlet
  4. Der er bare nogel super fine påske æg du har lavet.....farverne er jeg helt skør med :D

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne dine påskeæg, er det fimo-ler?
    I øvrigt er det en skøn blog ud har dig, jeg vil med glæde læse med fremover.

    SvarSlet
  6. Tak allesammen. Ja æggene er lavet i fimoler og formen er bare en almindelig rund form, som jeg har hevet lidt aflang i den ene ende - så går det som smurt...man kan også trykken bogstaver ned i med en lille tekst, det bliver også ret fint.. Godforårsdag til jer alle..

    SvarSlet
  7. Hej Janet, hvilke skønne æg, kommer helt i påskehumør. Nu er jeg ikke kreablogger, så må spørge lidt naivt ;-) Fimoler, det skal bages, eller? Lige et projekt for mine piger.
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  8. ihh tak for inspiration, tror jeg må lave nogen til mig selv :) super fine.

    SvarSlet
  9. de er ret så søde. Er der ikke også noget med man hænger dem på træerne i haven?
    Dine små vaser på din header hvor er de fra? jeg er fuldstændig pjattet med dem?
    Hilsen en anden Jeannet

    SvarSlet
  10. Sikke nogle fine æg, og nogle dejlige farver.

    www.philleogphie.blogspot.com

    SvarSlet
  11. Hold op hvor er de søde..!

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...