mandag den 26. april 2010

Fakler til sommeren...


Disse u-undværlige fakler er blevet leveret her hos os..Stålandens far har en onkel Knud og en faster Jenny. Det er de sødeste mennesker der findes. De har været med i team easy-on, ret tjekket...Nu går de rundt hjemme og hygger og en gang imellem kommer de forbi...Det er ret hyggeligt, at kende nogen der er kan fortælle om alt muligt...De skal med i skole en dag, for jeg har lovet "mine børn", at de vil fortælle om hvordan det var under krigen (Jeg må virkelig benytte mig af, at der stadig findes mennesker der kan fortælle om det)...

Nu har Knud været forbi igen, denne gang havde han bagage-rummet fyldt med hjemmelavede fakler. De mangler kun at blive fyldt med savsmuld...

4 kommentarer:

  1. Det var da smart med de fakler.. Det må vi prøve en sommeraften :)

    SvarSlet
  2. Kan da vældig godt lide de fakler!

    Putter man kun savsmuld i, eller også noget lampeolie eller lign?

    K.H June

    SvarSlet
  3. wauv de bliver da skønne en lang sommeraften

    SvarSlet
  4. Ugler i posen: Ja - de er ret gode, dem kan vi ikke undvære..Glæder mig til se, hovrdan de spreder hygge...

    June: Jeg smuldrer en lille optændingsblok i savsmulden, det virker ret godt, men jeg tror da også at lampeolie kan bruges..Held og lykke....

    Heidi: Ja, du må ha din handymand igang, altså når han en gang er færdig med at klippe kaniner;O)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...