onsdag den 5. januar 2011


Jeg havde, før jul, klippet nogle kjoler til Agnes...Og kender i så det?? Så lå de der og kiggede på os...Ja altså ærmerne var syet sammen på den ene og rynketråden var lavet på den anden...Men så - ja så var det jo lige, at det blev jul og der skulle jo også bages og klippes og hygges og gøres rent et tonsvis af gange, når nu hele familien er hjemme...
Det er egentlig utroligt, så mange kilometer "mister nilfisk" har fået lov at køre denne jul, det er uanede mængler nuller og fnuller og tabt dimseri 5 mennesker skaber på 8 dage...Og her i regnes ikke alle de fem millioner gange Agnes formår at vælte et glas eller en kop, alle de gange Ellen vader "lige igennem, jeg glemte..." med sine støvler på og de utallige og atter utalige bordbomber Jokke fik skudt af nytårsaften.....Ellen siger, at jeg med sikkerhed har rengøringsvanvid, men alle der kender mig ved at det ikke passer...Men jeg kan bare så godt li rene og blanke overflader, der skinner...
Og så lå de stakkels kjoler ellers der og ventede på bedre tider...Og de kom i går aftes....Stjernekjolen kan man danse i, og lege man er en engel med baskende vinger i...Den anden mangler en knap, så den må i se en anden god gang, når der altså bliver tid igen ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...