tirsdag den 26. oktober 2010

Give-away...




Nu er der gået et år, siden jeg begyndte på det her bloggeri..Og hvilket år...Rigtig rigtig mange fantastiske kvinder har krydset min vej, og jeg er alle evigt taknemlige for, alt det vi har haft sammen og oplevet sammen...Samtigdigt har min blog rundet 150 faste læsere, og det synes jeg egentlig også er ganske godt, hvis jeg altså må være lidt selv-fed...Så det skal fejres sammen jer, naturligvis..Så hvis du, som jeg, er til det lidt gakkede her op til jul, så kan du nu vinde sådan en lille fætter-fidus...Noget klassisk blandet med humor og charme...

Jeg har ikke de store krav, meld dig som fast læser og så er du med..Er du i forvejen fast læser, er du naturligvis selvskreven men alle der har lyst, skal lige huske at skrive en kommentar ;O) Du må gerne linke, men det er absolut ikke krav...
Vinderen trækkes d.20.11 så klø endeligt på....

108 kommentarer:

  1. Tillykke med 1 års jubilæet:) Den skønne finurlige lille fyr vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  2. Ja tillykke. Tiden flyver i godt selskab - og det er din blog :)
    Jeg elsker hoptimister så jeg er naturligvis med..

    SvarSlet
  3. Count me in. Den sjove fætter vil supplere julepynten godt herhjemme:) Tillykke med 1 års jubilæet og de mange faste læsere (jeg har længe været en af dem:))!

    SvarSlet
  4. Som fast læser og tosset samler af rensdyr vil jeg skynde mig at deltage og ønsker selvfølgelig tillykke med jubilæet! :D

    SvarSlet
  5. Jamen altså. tillykke med bloggen :D
    Jeg er allerede fast læser, men jeg vil da RIGTIG gerne være med. Jeg elsker hoptimister :D

    SvarSlet
  6. Tillykke med jubilæet! Jeg er med:-)

    SvarSlet
  7. Tillykke, tillykke. Er allerede fast læser og vil gerne være med i lodtrækning.
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Jeg er med garanti med.
    Jeg nyder at læse dine ord om familien i Hald og dine kreative tanker og udfoldelser.
    Brun fløjl og andefødder!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  9. TILLYKKE TILLYKKE med dit første år Ü
    Jeg har jo fast i en rum tid efterhånden, og du kan regne med mig de næste mange år !
    Smil fra Stine.

    SvarSlet
  10. Tillykke :) Vil meget gerne være med!

    SvarSlet
  11. Tillykke tillykke:-) Jeg er med!

    SvarSlet
  12. Tillykke tillykke.
    Tak for god underholdning og en dejlig, lækker, inspirerende og farverig blog, som jeg nyder at følge.
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  13. Den får da en til at trække på smilebåndet!
    Tillykke med jubilæet, jeg nyder at følge din blog.
    Mvh. Ida
    (Som jo altså gerne vil deltage i lodtrækningen)

    SvarSlet
  14. Tillykke med det!! Jeg vil frygtelig gerne vinde! :D Jeg er allerede fastlæser :)

    kh sarah

    SvarSlet
  15. Tillykke med jubilæet! Jeg er med:-)

    SvarSlet
  16. Gratulerer så mye :) Jeg er allerede følger så jeg er med :D:D

    SvarSlet
  17. Jeg må også være med her :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  18. Tillykke med det første år. 150 læsere - det er altså ikke så lidt på et år - det er jo helt vildt. Jeg vil naturligvis også gerne vinde denne skønne hoptimist - fornem give away i øvrigt.

    KH Karina

    SvarSlet
  19. Tillykke med dit første år. Jeg er fast læser, og nyderdin skønne blog :-)

    SvarSlet
  20. Hej Janet.

    Tillykke med fødselsdagen :o) Hvor er det sjovt din blog fylder år i dag, det gør min imorgen :o) Jeg har bare ikke fået standeret en fejringsgave :o/ Men jeg vil vildt gerne vinde din fejringsgave, er det dobbeltmoralsk :o/ Ikke desto mindre deltager jeg voldsomt gerne :o)

    KH Anette

    SvarSlet
  21. Åh jo - lad mig blive den heldige denne gang!
    -jeg er fast læser (selvfølgelig da), og selvom det ikke er et krav så linker jeg da naturligvis alligevel ;-)

    SvarSlet
  22. Fantastisk!
    Jeg er med på 2 lodder!
    KH C

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 150:-) Jeg følger fast med her, fordi din blog er super hyggelig og personlig.
    Jeg leger gerne med;-)
    Kh Ulla

    SvarSlet
  24. Tillykke med jubilæet!

    Og sikke en flot give away. Krydser for jeg vinder ;-)

    K.H June

    SvarSlet
  25. Tillykke med jubilæet.. Jeg er helt klart med
    KH LillePil

    SvarSlet
  26. Tillykke med det første år!
    Jeg vil meget gerne være med i din giwe away!!

    SvarSlet
  27. Tillykke med bloggens første år, jeg nyder at læse med :) Sådan en lille fætter vil jeg gerne vinde.

    SvarSlet
  28. Tillykke med jubilæet!
    Den lille finurlige fætter må gerne bo hos mig :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  29. Ej hvor er den da helt fantastisk... den passer da perfekt ind i mit hjem! Vælter ikke ligefrem i julepynt, så den må meget gerne bo hos mig (også selv om det ikke er jul)... jeg krydser da fingre alt hvad jeg kan :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  30. Tillykke med 1 års dagen! Den lille hoppefætter vil bare få det så godt her hos mig ;-)

    SvarSlet
  31. Jeg elsker ham hoppe fyren. er helt sikkert med på 3 lodder...

    SvarSlet
  32. Hyggelig blog Janet....super sød retro hoppe rudolf, han må rigtig gerne flytte hjem til mig...jeg har lagt ham som link hos mig, så jeg nyder ham allerede :-)

    SvarSlet
  33. Iiih jeg elsker hoptimisterne, og jeg vil rigtig gerne vinde. Og stort tillykke med blogjubilæet, du har en dejlig blog, som det er hyggeligt at følge.

    SvarSlet
  34. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  35. Tillykke med blog-jubilæet! Jeg synes din blog ser superspændende ud, og vil rigtig gerne læse med og have chancen for at vinde den fine jule-hoptimist!
    Ha' en lækker dag!
    Kh. Jane

    SvarSlet
  36. I love it! tillykke med jubilæet ;) Krydser alt hvad jeg har. Jeg synes den lille hoptimist skal hjem til os og fejre jul ;)

    Velkommen hos min egen tapetgiveaway ;)

    SvarSlet
  37. Jeg melder mig under denne give away-fane, for det er da en festlig fyr :-)

    SvarSlet
  38. Tillykke med det første år :-) Dejligt at følge med herinde og også at møde dig IRL. Jeg vil rigtig gerne vinde den lille fætter.

    SvarSlet
  39. Sådan en lille fætter er da ikke til at stå for. Er ganske ny følger her hos et liv midt i mellem, super hyggelig blog.
    Jeg vil gerne lege med.

    SvarSlet
  40. Tillykke med dit 1 års jubilæum:-)

    Sikke en flot give away, den vil jeg sørme gerne vinde. Jeg melder mig straks som fast læser...og linker:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  41. Jeg vil meget gerne deltage. Har meldt mig som fast læser..

    SvarSlet
  42. Har lige fundet din blog, men er da blevet tilmeldt som fast læser... Lækker lækker, og er da med i konkurrencen <3

    SvarSlet
  43. Tillykke med 1 år! jeg vil gerne melde mig under fanerne til den lille hvide fyr :-)

    SvarSlet
  44. Tillykke med jubilæet:) Den skønne fyr vil jeg gerne vinde!
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  45. Jeg melder mig fluks som fast læser, for sådan en fin hoptimist MÅ jeg da bare vinde!
    Og din blig virker rigtig spændende.
    Mvh. Mette

    SvarSlet
  46. Alle tøzer (hmm ingen boys ....) I er da med held og lykke til jer alle, tak fordi i læser med :O)

    SvarSlet
  47. Tillykke. Jeg glæder mig til at følge dig og så vil jeg krydse fingre for at jeg er så heldig at vinde den lille rensdyrs-hoptimist.
    Hilsen Line

    SvarSlet
  48. Sådan en skøn fætter-fidus må gerne bo her hos os, så selvklart jeg er med ;)
    Tillykke med det 1. år og alle læserne...

    SvarSlet
  49. jeg skynder mig liiiige at melde mig som fast :)
    kh

    SvarSlet
  50. Så har jeg også fundet vejen til din blog. Og sikke en skøn lille fyr, den ville passe perfekt i mit lille hjem ;-)

    SvarSlet
  51. Den vil jeg da frygteligt gerne vinde.. hvor er den skæg og sjov.. :))

    SvarSlet
  52. sådan en fast læser til ... mig :)

    og den der fætter må da godt besøg mig :)

    SvarSlet
  53. Tillykke med dit jubilæum:-)

    SvarSlet
  54. Tillykke! Jeg elsker hoptimister, og den der ville passe sååå fint i min lille samling. Eller, den ville gøre de 2 små hoptimister jeg har nu, til en lille samling ;)

    SvarSlet
  55. Stort tillykke med jubilæet... jeg vil da meget gerne vinde en fætter-fidus :)
    KH Micha

    SvarSlet
  56. Stort tillykke, er utroligt som tiden flyver afsted. men er skønt at se tilbage på de ting man har lavet og oplevet :)

    Kh sara

    SvarSlet
  57. Tillykke med jubilæum og jeg ville da elske at vinde sådan en skøn sag. ;0) Måske vil du deltage i min give away. Mvh Dorthe

    SvarSlet
  58. Sådan en lille Rudolf kunne jeg vel nok godt tænke mig at vinde :o)
    KH Jytte

    SvarSlet
  59. Jeg er med, både som læser, med link og kommentar :o)

    SvarSlet
  60. julepynt med humor! Det er lige meget. håber på en god chance.

    SvarSlet
  61. Stort tillykke med blog-fødselsdagen... Jeg finder først vej til dig nu, men melder mig straks som fast læser og hvilken fin give away... Waw jeg er med. Knus Frk. Sannemand

    SvarSlet
  62. Åhh den nye hoptimist er virkelig bare så sød... jeg bliver så glad, når jeg ser dem i vinduerne.. har dog slet ikke erhvervet mig en af dem endnu.. håber jeg vinder din... :-) Tillykke med dagen :-)

    SvarSlet
  63. Hej - vil rigtig gerne deltage i din søde give away..
    glæder mig til at læse med her på bloggen...
    Tillykke med det første år...
    mvh Lene

    SvarSlet
  64. Hej! Den er for cute - jeg krydser fingre!:-)

    SvarSlet
  65. Årh hvor er den sød - den vil jeg gerne vinde :)

    Og tillykke

    SvarSlet
  66. Tillykke med Jubilæ'et :)
    Den vil jeg gerne vinde!

    SvarSlet
  67. Den lille fyr vil hel sikkert give juleglæde hos mig, og tak fordi jeg fandt vejen til din blog!

    SvarSlet
  68. Åhh - elsker elsker elsker hoptimister. Vil meget gerne være med .)

    SvarSlet
  69. Åhr den er fin :) Jeg er helt sikkert med :) Kig evt ind på min side og se min jule Giveaway fra medusa .. Fortsat god dag !

    SvarSlet
  70. Uh jeg er KLART med - den er bare så skøn!
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  71. Sikke en fin blog, du har. Jeg har netop meldt mig som fast læser.
    Og hvor ville jeg gerne vinde denne give-away, den ville bare passe så godt sammen med mine grønne bimble og bumble:-)

    SvarSlet
  72. Jeg vil også gerne være med og tillykke med 1 års dagen :)

    SvarSlet
  73. Tillykke - jeg vil gerne være med =)

    SvarSlet
  74. Til lykke - jeg gerne både læse med og deltage i konkurrencen.

    SvarSlet
  75. Jeg vil da helt klart gerne være med her!(:
    Tillykke med året og de mange følgere (:

    SvarSlet
  76. Stort tillykke med din første blog fødselsdag! Jeg vil mægtig gerne vinde den lille fætter-fidus :)

    SvarSlet
  77. christinaferm@yahoo.dk10. november 2010 kl. 10.51

    Tillykke med dit 1 års jubilæum, hvor er det skønt, men du har også en lækker, kreativ og inspirerende blog.
    God vind de kommende år med bloggen.
    - Jeg ville meget gerne vinde den skønne hoptimist rudolf, min datter vil (OGSÅ ;o)) eeelske den.. Så jeg krydser arme og ben..
    Hyggelige novemberhilsner, Christina

    SvarSlet
  78. Ej hvor er den fin :)
    Perfekt til vores hjem hvor nisser er bandlyst af kæresten :(

    SvarSlet
  79. Aaaiii elsker bimle bumle og alle de andre :) Det må jeg være med til :)

    SvarSlet
  80. Fin fin blog, tillykke med 1 året. Jeg vil gene være med :)

    SvarSlet
  81. Tillykke med det første års skriveri :o)

    Jeg er hermed en af de nye faste læsere!

    SvarSlet
  82. Hi!
    ^_^
    lioliliola@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Tillykke med det første år :)

    SvarSlet
  84. Hold da op den er skøn!
    Jeg har kigget med i noget tid, men har først meldt mig som fast læser idag ;)
    Uh, krydser fingre for mig selv :) Han vil pynte i stuen..

    SvarSlet
  85. Dén er jeg med på. Det ville jo simpelthen være DET perfekte "mindestykke" om vores sidste jul i Schweiz. Dansk design med schweizertouch... so zu sagen!!

    Kryds kryds kryds....

    og tillykke med jubilæet! :0)

    SvarSlet
  86. Jeg har lige opdaget din blog og glæder mig til at følge med som fast læser.

    SvarSlet
  87. Kom lige tilfældigt forbi. Melder mig straks som læser. Krydser fingre og håber på mit held. vi har en kusine til din lille fætter her i huset, så han skal være velkommen.

    SvarSlet
  88. Hov, jeg har lige opdaget at jeg da aldrig har fået meldt mig som fast læser på din blog. Det er sørme da en fejl!

    Tillykke med jubilæet og alle de gode oplevelser. :o)

    SvarSlet
  89. Ih så fint, jeg er med som fast læser :)

    jvn89@hotmail.com

    SvarSlet
  90. UH UH UH Den vil jeg vinde :D Smider et lod i puljen!

    SvarSlet
  91. det var da lige sådan en lille hyggelig fyr, vi kunne tænke os her i Holland til at gøre alle glade....hilsen Ingelise

    SvarSlet
  92. Sikke en skøn Give Away - jeg vil meget gerne deltage og glæder mig til at følge din blog også. Måske du også har lyst til at deltage i min Give Away?! Mvh Pia

    SvarSlet
  93. Fin hoppefyr og fin blog.
    Smider et lod i puljen.
    - Mette

    SvarSlet
  94. Tillykke med de to runde tal... Jeg vil også mægtig gerne deltage i kampen om denne søde lille fætter.. Klem Louise

    (tjek iøvrigt min nye blog ud også, du er velkommen forbi)

    SvarSlet
  95. Jeg er også med på en fast-kigger... Tillykke med de mange følgere - håber jeg kan gøre det efter når jeg runder 1 år som blogger.

    SvarSlet
  96. uh den er bare for sød den rensdyr hoptimist Ü
    Jeg er stensikkert med Ü

    SvarSlet
  97. Iiihhh hvor er den skøn, jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  98. Lækker lækker. Jeg vil gerne være med!

    SvarSlet
  99. hello!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  100. Gratulerer! Vil gjerne være med :0)

    Har en GIVEAWAY hos meg - stikk gjærne innom å bli med om du har lyst :0)

    SvarSlet
  101. Åh hvor er den sød. Den vil jeg gerne vinde...ss
    Melder mig som fast læser.
    Kig gerne forbi min blog chaplinesverden.blogspot.com/
    Knus Chapline

    SvarSlet
  102. uuuhhhh hvor er det spændende - bare jeg da kan leve op til alle jeres forventninger og søde ord... I er alle med - tænk hvis man havde 105.....

    SvarSlet
  103. Orv ja, han er søøøød! Må også meget gerne komme og bo med os her på Vesterbro :-)
    Tillykke med året der gik og de glæder det har bragt :-)

    Kram B

    SvarSlet
  104. Tillykke med 1 års jubilæet..:)
    Sikke en skøn lille fyr! Ham ville jeg elske at starte min hoptimist samling med.. Indtil nu er det kun datteren, der ejer nogen..;)
    Nyd aftenen..
    KH Anne

    SvarSlet
  105. Mon jeg kan nå det? :) Er netop stødt på din blog, og er fast læser :)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...