mandag den 22. marts 2010

Giveaway...


Så er det tid til en lille påske-giveaway.

Når foråret kommer og solen skinner skal der jo laves orden i alt..Og så fik jeg den ide, at i stedet for at smide væk, kunne i få del i alle mine rester...Der er lidt af hvert og alt muligt, og nu kan det blive dit...

Reglerne er som alle andre steder:

1 lod for kommentar
2 lodder for at melde dig som fast læser og kommentar
3 lodder for at linke til min giveaway...

Jeg håber i har lyst til at lege med. Vinderen udtrækkes på søndag...

81 kommentarer:

  1. Fint..! Jeg vil meget gerne lege med ;) snupper 2 lodder.

    SvarSlet
  2. Jeg vil absolut også gerne være med. 3 lodder
    Julie

    SvarSlet
  3. Ih hvor fint. jeg er med på 2 stk
    Kh Julie- kig også forbi min give-away

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne være med på 3 lodder i lodtrækningen om disse fine stoffer :-)
    Kh Anja

    SvarSlet
  5. Hvor er den en super give away - 3 herfra :)

    SvarSlet
  6. Kjempefin give away - jeg er allerede følger av dn blogg, så jeg går for tre lodd :)

    SvarSlet
  7. Jeg elsker rester, så jeg deltager med 2 lodder :)

    SvarSlet
  8. åå, kjempe morro:)
    Jeg henger meg på, 2 lodd til meg.

    ~~♥~~

    SvarSlet
  9. Flot give away, vil gerne vaere med paa 3 lodder :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne være med på tre lodder:)

    SvarSlet
  11. Åh, det kunne jeg godt bruge.
    Smider straks 2 lodder i puljen ;o)

    SvarSlet
  12. Jeg er helt klart med på tre lodder og håber, at du også kigger forbi min blog - den er ny, men forhåbentlig snart i fuld turbo.

    SvarSlet
  13. Jeg er med på tre lodder :)

    SvarSlet
  14. Herlig blogg! Så mye fint du lager!! :D ME LIKE
    Jeg tar tre lodd :D:D

    SvarSlet
  15. uha ja, den vil jeg da meget gerne være med til.
    3 lodder til mig.
    kh TIne

    SvarSlet
  16. Hej Janet.
    Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.
    Jeg kan som bonusinfo meddele, at din taske nu endelig er færdig og ligger klar i sin kuvert i mit køkken og venter på at skulle på tur med Post Danmark hjem til dig i morgen.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  17. Hep Hey - selvfølgelig er jeg med, jeg snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  18. Så fin blog du har! 3 lodd til meg:)

    SvarSlet
  19. Jeg er klart med! 2 lodder til mig:)

    SvarSlet
  20. Hey - Jeg vil også være med! Ser lækkert ud - Åh, håber snart at være lidt heldig..

    3 lodder vil jeg gerne be´ om :-)

    Kærlig Hilsen Barbara
    www.kaerlighilsenb.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Hej Janet.
    Rester er ikke dårligt uanset om det handler om mad eller fine stoffer ;o) Jeg er med på 3 lodder :o)
    God påske til dig.
    Kh Anette.

    SvarSlet
  22. Jeg er med! Sætter mig på 3 lodder:-)

    SvarSlet
  23. Jeg smider 2 lodder i bunken:-)

    SvarSlet
  24. Jeg er med på 3 lodder og håber på at vinde de skønne stoffer:-) H åber også du har lyst til at deltage i min give away:-)

    SvarSlet
  25. Selvfølgelig vil jeg være med.. :)
    3 lodder herfra..

    SvarSlet
  26. Jeg prøver lykken med et lod:)

    SvarSlet
  27. Hei!
    Jeg er med! Med tre lodd!

    SvarSlet
  28. jeg er da uden at blinke med på 3 lodder.

    Kh sara

    SvarSlet
  29. Jeg vil da i hvert fald også gerne være med... 3 lodder til mig tak :) Uha jeg krydser fingre... :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil gjerne være med! :) 2 lodd på meg!

    Silje

    SvarSlet
  31. Med krydsede fingre deltager jeg med 3 lodder:)

    Se evt min give away!
    -Camilla

    SvarSlet
  32. Lækker, lækker præmie!!
    Jeg smider 3 lodder i puljen!
    Kram

    SvarSlet
  33. Halløjsa, jeg vil gerne være med, 2 lodder til mig tak:)

    SvarSlet
  34. Fantastisk lækker præmiestak.
    Jeg vil gerne være med på 3 lodder. Tak. :-)

    SvarSlet
  35. Stoffer kan man altid bruge :-) Jeg smider 3 lodder i puljen.

    SvarSlet
  36. Super premie!! Jeg delta med 3 lodd!

    SvarSlet
  37. Meget fin blog du har. Glæder mig til at følge mere med her. Og skøn prømie. som jeg deltager i med de tre lodder og linker straks.

    Ffluwer

    SvarSlet
  38. Wee, 3 lodder til mig og tak for dine søde hilsener til mig :)
    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  39. Hejsa!
    Selvom jeg aldrig vinder noget, så må jeg hellere være med alligevel... Man ved jo aldrig! Så 3 lodder til mig.
    Kig også forbi min hule, og se min give away... ;o)
    /Marengse

    SvarSlet
  40. Så flott premie!!! Jeg trenger virkelig nye spreke stoffer.

    Utrolig flott blogg du har:) Gleder meg til å følge deg videre. 3 lodd på meg!

    Ha en fin fin dag videre.

    Klemmer fra Marianne

    SvarSlet
  41. Spændende! Jeg griber 3 lodder.

    SvarSlet
  42. Hej. Jeg er med på tre lodder.
    Se evt min blog. Jeg har selv gang i en Give Away.

    SvarSlet
  43. Ser lækkert ud - er straks med på 3 lodder :-) Kh. Mette

    SvarSlet
  44. Uh ha.. jeg er i hvert fald med på tre lodder :D

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med på to lodder.. :-)

    SvarSlet
  46. Hej
    Ejjj nogle fine stoffer :D Jeg må være med.
    3 lodder til mig.

    Er nystartet blogger, håber du har lyst til at kigge forbi på:
    kimikarza.blogspot.com

    VH Helle

    SvarSlet
  47. det vil jeg da med glæde deltage i! Her med 3 lodder fra mig! :D

    SvarSlet
  48. Jeg vil veldig gjerne være med, og tar med meg 3 lodd Ü

    SvarSlet
  49. Jeg vil sorme da ogsa gerne vøre med i denne fine give away - jeg snupper 3 lodder

    SvarSlet
  50. Ih hvor er det en god give away :)
    Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  51. Jeg vil vældig gerne være med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  52. Lækker giveaway... er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  53. Sikke en hyggelig blog du har. Og en fin give away. Jeg smider 2 lodder og krydser finger.
    God Weekend :)

    SvarSlet
  54. Hej Janet!
    Må hellere skynde mig at være med i din fine giveaway - håber på lidt held, for jeg elsker rester ;-)
    Kærligst, Louise

    PS: Måske du skulle skynde dig forbi min blog? Der er dit navn nævnt;-)

    SvarSlet
  55. Nøj, hvor heldigt jeg faldt over din blog efter at Helle/enfuglihaanden har linket hertil. Jeg vil SÅ gerne vinde din give away. Er med på 3 lodder:) Jeg har selv en give away kørende lidt endnu, hvis du skulle få lyst til at deltage:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  56. Hej Janet :-)
    Jeg vil meget gerne være med med 1 lod :o)
    God weekend.
    KH Mette

    SvarSlet
  57. Uh stoffer stoffer stoffer, 3 lodder til mig:-)

    SvarSlet
  58. sikke en fin giwe away, og en dejlig blog du har :)
    2 lodder til mig tak.

    Ha en god aften

    SvarSlet
  59. Jeg er med på 3lodder. Iih jeg håber at vinde!

    SvarSlet
  60. Hvor lækkert!! Jeg er da klart med på 3 lodder.

    SvarSlet
  61. Denne ku jeg godt bruge at vinde - jeg tar 3 lodder, tak :-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  62. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 lodder.. :-)
    Kryder alt..
    Kh Janni

    SvarSlet
  63. Selvgølgelig vil jeg være med! Jeg prøver lykken med 3 lodd!:)

    SvarSlet
  64. Hejsa :-)

    Stof kan jeg altid bruge, så jeg takker ja til 3 lodder.

    K.H June

    SvarSlet
  65. Å ja, jeg er gjerne med:) Ett lodd!

    Koselig blogg forresten!

    SvarSlet
  66. Hej,

    Jeg vil gerne lege med, så jeg kaster 2 lodder i puljen.

    Go' lørdag
    /Lonni

    SvarSlet
  67. WOW!!! This is really some wonderful candy.. Thanks for a chance to win..
    saluti dall'italia public the post on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    3 lodd ;-)

    SvarSlet
  68. Jubi, jeg vil også være med - smider straks 3 lodder i puljen! :-)

    SvarSlet
  69. Una mujer preciosa, yo también quiero participar, aqui esta la publicación en mi blog y soy un seguidor nuevo, tengo entradas sesenta, buena suerte a todos!
    http://pinceladasdecolorenpx.blogspot.com/2010/03/giveaway_27.html

    SvarSlet
  70. Your link will be added in a short time. I kindly invite you to visit my blog.
    Regards
    http://www.zyrafowo.blox.pl/html

    SvarSlet
  71. Ihh hvor fint. Jeg vil gerne være med på 3 lodder!

    Kh Cecilie

    SvarSlet
  72. >Haaber ikke det er for sent. Napper to lodder.

    SvarSlet
  73. Ada
    wara@poczta.forward.pl

    SvarSlet
  74. Ih hvor vil jeg gerne vinde. Er med på et hængende hår med 3 lodder!

    SvarSlet
  75. Ej, jeg ville også gerne være med. Men det er jo ret sent. Hvis jeg kan er det med 2 lodder.

    SvarSlet
  76. Mon det kan nåes endnu? For så er jeg med på 2 lodder ;)

    SvarSlet
  77. i er alle noteret....Tak fordi i gad, i er super....

    SvarSlet
  78. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  79. Hejsan!

    Jag är med och tävlar. Jag kommenterar, följer och länkar!

    Länkar här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/2010/april/tavlar-i-det-graa-paskvadret.html

    Glad Påsk!

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...