onsdag den 21. juli 2010

Små katte...




Vi har arvet en kat fra vores naboer - eller det vil sige, den går aldrig hjem...OG i foråret sagde Stålanden, at han var sikker på, at hun var med killinger...OG ja, en dag var hun tynd, men killingerne så vi ikke skyggen af. Min bror boede med sin familie hos os, da vi skulle holde fest, og deres hund opførte sig så underligt nede bagerst i vores have...Dernede hvor det roder, alt det vi gemmer væk, så ingen kan se det....

Men så den anden dag kom mine børn løbende ind...Killingerne var fundet, 4 små grå killinger i deres bedste alder...De er så søde og fine...Da Jokke så samme dag opdagede, at alle hans ærter, som han har knoklet så hårdt for, var klar til at blive hældt i gabet, ja så udbrød han "Denne dag får 10 point af mig... Det er dejligt med sådan nogle gode sommerdage....

Jokke og Ellen er på ferie hos deres kusiner på Fyn, så Agnes og jeg har frit slag hvad angår ærter og "kyllinger" som hun siger...

Så mangler du en lille kat for at gøre din familie komplet, så kender jeg nogen der har nogle stykker i overskud....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...