torsdag den 22. juli 2010

sus i skørterne...



Når der er næsten ro i hjemmet og ingen lige kalder med presserende problemer, ja så kan jeg snige mig til min bernina og køre stof igennem for til sidst at slutte af med alt pynten...Denne gang blev der pyntet med knapper, syet på forlæns og baglæns, og det er ikke sidste gang, jeg forsøger med det...

Agnes blev så glad for sine nye nejerdele (jaja, hun er fra jylland, du ved der hvor de også leger med paarlar)...for det er helt sikkert sådan nogle prinsesser danser med....

Her til aften har jeg nydt at se "Sådan er fædre" på DR2...Der er en helt igennem fantastisk måde at blive bekræftiget i, at vi ikke er de eneste 2 på guds grønne planet, der ikke kan få ex. de logistiske kabaler til at gå op...Knud Romer og Wulf Morgenthaler anskuer tilværelsen med så forunderlig og underspillet humor at man bare må elske dem for det de er....Ja hvis alle fædre kunne fortælle om deres tanker på samme måde, så ville vi sikkert leve et lidt mere roligt, for så var der ingen grund til at hugge løs på hinanden, for vi ville vide hvad der lå bag... Så jeg må og skal bare se de sidste...

Men nu skal jeg holde blog pause, for jeg skal være sammen med min familie, vi skal dase, slappe af og lave det vi gider, men jeg lover at vende tilbage før trækningen af min give-away...Men nu skal sommerdanmark gøres usikker...Familien Mågård tager på småture...

5 kommentarer:

  1. Nikker klart JEPS til din beskrivelse - synes programmet er GOD, og lærerig, underholdning! (nød også det om mødre i efteråret!!!)
    Nyd nu ferien og sommerlandet - god tur rundt ;)

    SvarSlet
  2. Vil du sende mig din postadresse på mail, så modtager du en ekstra gevinst for dit gode fødselsdags sang indslag på min blog.

    Karen

    klarbaek@vip.cybercity.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine :)
    God tur ud i sommerlandet.

    SvarSlet
  4. Er nederdelene eget design eller bruger du mønster?

    SvarSlet
  5. God tur ud i sommerlandet. Jeg gi'r en kop kaffe, hvis i kommer forbi.
    Kh. Malene

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...