tirsdag den 20. juli 2010

Ny partner in crime ;O)




Jeg har fået mig en ny lille makker...Jeg havde tænkt, at det der Sylvanian sikkert var noget for Agnes...Men i dag, da vi var i Bog og ide, kom hun pludselig valsende med 4 kasser, jublende, og jeg overgav mig (det var ikke så svært ;O)) Nu er de flyttet ind i en lille kuffert med blomster og gymger og andet....Det var et hyggeligt lille projekt, og den nye kaninus-familie kan komme med over alt....

Jeg er glad for at se, så mange der har lyst til a være med i min give-away og jeg takker for alle de ideer der er kommet indtil videre.... Jeg havde glemt at skrive hvornår den trækkes, det gør den nemlig Søndag d.1 August....

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de nye familiemedlemmer - så super søde ;) Og sikken et skønt (og mobilt) hjem!

    SvarSlet
  2. Søslerier: Ja, det er vidunderligt, med en familie der deler ens passioner ;O)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...