tirsdag den 10. november 2009

jaaa mor kan da....


Første sok til julemarkedet her i hus...

Og der er noget jeg har tænkt over. For hvad er det lige der sker med mig, når sådan noget som julemarkedet skal løbe af stabelen??

Jeg ender med at sige, at jeg da sagtens kan være med til at atå for det, og ja, vi kan da sagtens skaffe 100 (????) sponsorgaver til et lotteri, jojo, jeg kan da sagtens lave 200 sedler og køre rundt med og dele ud, og jjaaa jeg skal da nok finde nogen der gerne vil have en bod. - og Ellen kommer hjem og siger at de skal have en bod i 6.klasse til skolefeste, og vups ...så svarer jeg:"Ja vi kan da sagtens køre til Tyskland og hente slik i kan sælge, og ja ja jeg klipper da lige noget julepynt af Rie Elise papir (selvfølgelig), småkager siger du, jo jeg kan da sagtens lave dej til 500 småkager".................

Og inden man fik set sig om, er kalenderen smækfyldt, og jeg kan ikke sove fordi jeg mangler at, og at, og at...

PYYYYYhhhh, hvad sker der for det???

Det ender i hvert fald med rod.....på alle hylder.

Men på selve dagen bliver jeg jo glad og stolt, så det er nok det hele værd....

2 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk kvinde og intet er jo umuligt for den som bærer viljen i hjertet ;-)
    Dejlig blog du har fået lavet. Hvor køber du stof henne for vil igang med at sy bukser, hvis jeg kan finde ud af det...

    SvarSlet
  2. Tak søde Malene;O)

    Dejligt at høre fra dig. Jeg køber en stor del på en hjemmeside der hedder MalikaogRosa, men pas på, for det er så fristende- Selvfølgelig kan du da sy bukser, det er ikke så svært. Du kan købe et mønster i begge stofbutikker i Randers (som også har en del dejligt stof) fra noget der hedder onion, det er jeg sikker på du kan. Julekram Janet.

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...