søndag den 8. november 2009


I dag skulle have været dagen.....
- hvor Joakims nye tapet blev sat op..
- hvor jeg skulle have ordnet alle krukkerne udenfor..
- hvor jeg skulle have været til julestue ved Ideen for feen..
- hvor Randers skulle have vundet deres første fodboldkamp i år....
- hvor Robins dækken skulle have været syet...
- hvor der skulle have været bagt boller

men sådan gik det ikke. Agnes var i rigtig hyggehumør efter først at være kommet i seng kl.22.30 i går, så vi faldt i staver over perler på en snor, men det blev da til 2 fine perlekæder.

- og sådan går det tit, jeg havde egentlig tænkt mig at dagen skulle gå med noget bestemt, og når jeg så kommer til sengen om aftenen, så blev dagen fuld af noget helt andet. Sådan går det ofte herude på landet ved Familien Mågård. Vi har mange skønne planer, men før vi får set os om, er dagene blevet fyldt med noget helt andet end forventet. Vi er ret (meget)ustrukturerede og rodede. Vi har prøvet med family-planner og kalendere og skemaer, men så får vi lige lyst til at gøre noget og besøge nogen og drikke kaffe med nogen og så ryger planerne i vasken og pludselig er dagene gået og ugerne og månederne og årene.. De gik med noget andet end forventet, men de har været gode alle timerne og jeg ville ikke bytte med noget.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...