fredag den 6. november 2009

 

Så er de første varer til julemarkedet klar...Men der kommer flere....

Det er første gang i mange år, at vi skal have et julemarked i Hald og der er allerede 10 der gerne vil have en bod. Så sidder du og laver noget som kan sælges på et marked, ja så er der også plads til dig.

Vi bor i det skønneste lille bondesamfund her ude på landet. Alle kender alle, unge som gamle. Som i går hvor Ellen, farmor og jeg var til julebanko i forsamlingshuset. En af de gamle strikkedamer havde holdt en plads - og vil i tænke jer, hun sagde at hun da sagtens kunne strikke en Islandsk sweater til mig. Så det blev min gevinst for aftenen...Ellen vandt dog en stor æske chokolade.....
Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. wau du overhaler jo helt vildt! hvordan mon du har lavet den fine baggrund. vi skal vist have et bloginspirationlæreafhinandenkomsammen. fine sager, æv jeg ikke kan komme til marked, jeg vil gerne reklamere i kombi hvis du har en løbeseddel eller andet

    SvarSlet
  2. hej janet,
    mon du har modtaget gaven min????jeg har tænkt meget på, om agnes nu også virkelig kan passe dem-det håber jeg meget. ønsker jer en skøn weekend:)
    vh kirsten

    SvarSlet
  3. Thomas vil åbentbart gerne mødes, men jeg vil altså også med :)Kh Heidi

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...