lørdag den 9. marts 2013

Spækbrætter...




Er det ikke er fantastisk ord??? Spækbrætter....

Stålanden har fået nyt, købt i "En og En hel del" i Randers... Står ret godt til det vi fik af Heidi ( knæhøjkarse )... Og så har jeg bare hæklet flere og flere at Tusindfryd- husene i uld, så slipper jeg for "fyld".. Det er en ret god måde at få brugt alle sine rester på...

Næste gang vi skal holde fest kunne jeg godt tænke mig at servere maden på "brætter", det ku være ret cool....

Stålanden er en rigtig fodboldnørd og nu skal han med DBU til Afrika for at lære dem om hvordan man bygger klubber op.. Han skal til Sierre Leone men det ligger ikke så godt i Agnes' mund så hun siger, at han skal til Silicone;0)....jeg synes han er MEGA heldig og ville ønske det var mig der skulle til et fremmed sted for at lære nogen noget om det jeg aller bedst kan li....



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...