onsdag den 13. marts 2013

Loppe bid...













Jeg er ret vild med hele det der loppe-koncept, men det er ikke så tit jeg finder noget der er virkelig godt... men i lørdags var der i den grad bid... denne Bourgie Kartell lampe stod i original emballage, aldrig pakket op, til den sølle pris af 150,- ... der var ikke meget at betænke sig på, overhovedet... jeg jubler faktisk stadig over det, og tænker alligevel at det er lidt synd for damerne i sudanmissionens genbrug, at de ikke kendte til den... men som de sagde, de synes den var så grim, så de havde aldrig troet at de ville få den solgt...

Der var også andre gode sager... De har en ansat der også drejer træ, så de fine krukker med låg og påskeægende kom også med hjem, de pynter ret meget fint..

Alt i alt kom jeg af med 250,- kroner, så denne gang var der virkelig noget at komme efter..

3 kommentarer:

  1. Sikke et kup! Søde damer, smag og behag er heldigvis forskellig :)

    SvarSlet
  2. Nøj et fund! Hvem stiller dog sådan noget til genbrug?!

    SvarSlet
  3. Wow nogle lækre ting - jeg kunne selv have fundet på at købe de ting:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...