torsdag den 3. november 2011










Time flyes...You know...Vi løber rundt for fulde gardiner...Til minikonfirmant, guitar, håndbold, fodbold, springridning med den ene hest, dressur med den anden, gymnastik, bestyrelsesmøder, samtaler, orienteringer.....Fik jeg sagt vi løber???




Egentlig gør jeg det gerne, for vi holder os aktive og forsøger at give nogle gode vaner videre til vores børn, der forhåbentlig holder hele deres liv. Vaner der skal gøre dem aktive og få dem til at være med i nogle sociale fællesskaber hvor man kan blive god til noget som man har rigtig meget lyst til at lave...




Det er jo kun fordi jeg følger dem alle tre, at jeg synes der er travlt, de går jo til noget forskelligt og oplever det ikke som travlt...Det er også derfor at volvoen efterhånden er blevet til en servicebil, hvor mellemmåltider indtages og beskeder gives videre og der bliver brugt for en formue i benzin....




Vi er selvfølgelig også begyndt på julegaverne og lige som så mange andre trykker vi...Vi trykker på trøjer lige nu, men jeg har fået en ide til min bod til julemarkedet i forsamlingshuset... Man kan lave en frugtpose med sit helt eget personlige tryk, tror i det kunne være en ide?? Jeg havde tænkt at motiverne kunne være lidt a la dem vi har lavet på trøjerne...Jeg synes nemlig det er fedest hvis man selv kan lave noget...Holder det???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...