tirsdag den 15. november 2011

Julemarked..






Igen i år skal vi have julemarked i vores forsamlingshus i Hald, og igen i år skal jeg ha en bod....Jeg har myriader af ideer og er egentlig kvik nok til at sætte dem i gang...Men at få dem gjort færdig....ak ak ak...Der skal jo stoppes ender og hæftes tråde og sættes knapper på og trækkes elatikker og og og...Så lige nu har jeg en masse ideer og gode intentioner men ingen ved om noget af det nogensinde bliver klart...Måske vil det være en ide at lave en "WESTMOSE", altså en to do torsdag, måske kan det redde mig???



Men jeg glæder mig til søndag d.27 som altid, for det er en rigtig hyggelig dag, hvor hele landsbyen dropper forbi, 0g det store juletræ på pladsen skal tændes og ja, vi kommer hinanden lidt ved og får holdt øje med om alle har det godt og ønsket god jul, og det skal man jo heller ikke kimse af...



Kunne du tænke dig at ha en bod, ved jeg at der endnu er ledige pladser, og det kunne jo være så hyggeligt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...