søndag den 10. april 2011

jaaamen altså..




Så så man lige mig blive reduceret til weekendblogger og det synes jeg er øøøv....Men så søren altså, tiden iler og nogle dage føler jeg, at jeg kun lige hænger fast med spidsen af neglene....Fredag var de speak til ridestævne og i går, ja der gik det så lige op for mig, at der kun er 3 uger til Ellens konfirmation...FUCK 3 UGER...Så i går forsøgte jeg at endevende den lille bitte rest have der ikke kun består af græs...Og i dag, ja der var det så fodbold og kaffe med super gode venner...Og så selvfølgelig forberedelse til timer på skolen i morgen, kan du mon gætte hvad den står på ????

2 kommentarer:

  1. Ej, det er da bare de lækreste amar'hylder...

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha, i dag blev de indviet som kostpyramider....

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...