fredag den 1. april 2011

Fingerne væk, det er mors dims...

Her hjemme elsker vi små figurer... Af alle slags... Rapunzel der kaster sit laaange hår...

Starwars der holder vagt fra spejlet..


Små kinesiske piger der kigger ud på verden...


Jokkes samling af robotter...


Og så er der jo også Sylvanien, og Disneys prinsesser, og fodboldspillere fra VM, og en masse Schleich som Ellen har brugt usandsynlig mange penge på...Og små brandmænd og babushka og kokeshi og tusindvis tusindvis andre...Og det værste er, at jeg ELSKER at lave opstillinger med dem alle. Jeg kan bruge timer på at dimse rundt med alt muligt, sætte heste op efter raser eller bare fordi de er søde...Jeg samler alt muligt småt fra alt muligt for at det kan indgå i en eller anden Sylvanien opstilling...Rapunzel skal vel også snart har en makker der kan redde hende ned fra det høje gule tårn hun er havnet i...Og der er jo også ninjaco fra Lego, som er helt fremme på beatet....Pinligt ??? Jeps, men med alle de timers fornøjelse jeg har med det er der altid en halvtredser der sidder løst i lommen....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...