tirsdag den 15. februar 2011

Ny Wenche-dame...


Uuhhh vi holder ferie - og slapper og laver fastelavnsris og kostumer til fastelavn og hører Harry Potter på lydbog...Det er intet mindre end famtastisk...I weekenden var Stålanden og jeg i KBH og vi fik set en masse - men ikke så meget som jeg troede jeg ville nå..Jeg købte lidt hos Liebe og fik en snak med Susan -og hørte om hendes ideer - wauw....Jeg skal nok ligge nogle billeder ind én af de nærmeste dage, for jeg købte et rigtig fint lille krus og et større lyseblåt og en enkel vase - man mangler jo altid en vase..
På turen frem og tilbage hæklede jeg, for jeg havde jo ikke fået et godt resultat af mit første forsøg - men nu knækkede jeg koden..Tusind tak for din kæmpe inspiration Wenche - du er virkelig et af mine krea idoler - også fordi du altid deler så rundhåndet ud af dine DIYer... Og tak fordi du svarer hvis der er noget jeg er i tvivl om, jeg har sendt et par mails - måske kan du ikke huske det mere, men jeg har været super glad fordi du tog dig tid.... Nu vil jeg lave flere små hækle-damer, for jeg er ved at lave en lille ting som kræver en mere flad dame, måske hitter jeg på noget...

1 kommentar:

  1. Satt precis igår och letade efter beskrivning på virkad babushka. Undrar var jag kan hitta den här DIY, vad heter Wenches blogg, jag vill också göra en sådan här :)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...