mandag den 21. februar 2011

En prinsesse-drøm..



Når alt det der med drenge er sagt, så er der noget meget magisk og eventyrligt over piger...De små underfundige væsner, der med stor flid og iver, kæmper sig gennem livets helt store spørgsmål...Den måde de forsøger at begribe venner og sociale sammenhænge på, kan kun gøre en psykologistuderende misundelig...Og mine piger er ingen undtagelse....
Agnes har snakket meget om fastelavn, og hun havde meddelt, at hun skulle være en lysegul prinsesse og jeg jeg var super klar med gul liberty og bånd og alle mulige fantasier
...Men så kom vi ind i stof 2000 og Agnes faldt pladask for dette klovne ballonstof...Og jeg kender det vist godt, det der med at se noget smukt og få et fantastisk billede af noget man drømmer om, og føle en målrettethed mod det ønskede....Sådan er det så gået...Det er blevet en klovnekjole - der kun mangler en enkelt pompom og nogle store knapper for at være færdig...Og det var så det så nu kan jeg jo kun vente på de næste behov opstår - som lyn fra en klar himmel -og man ved jo aldrig hvad det rummer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...