onsdag den 6. oktober 2010

mumme-lum


Jeg ELSKER at samle forråd...Jeg ELSKER at mine børn lærer, at f.eks. æbler kan bruges til mangt og meget..De kan bages til chips eller kager eller fyldes...De kan koges alene til grød eller kompot eller mos...De kan steges med flæsk eller chili eller porrer... De kan dybes i chokolade eller laves til slikkepinde...Mulighederne er uendelige så grib nuet og lav noget æbleri med dit barn...
I øvrigt er børnene også helt utroligt uimodståelige når de som 7 årige står og gerne vil servere en lækker dessert med blåbær for hele familien

5 kommentarer:

  1. Jeg må give dig ret - det er dog skønt at vi kan bruges naturen til så meget - det er ren magi at plukke selv og så spise efterfølgende med de små :)

    Smil fra Mia

    ps. på blogpicninc'en byttede vi nogle skønne stoffer. Jeg vil høre om du har mere af det brune med børn, brune med kløver el. småfolkstoffet med æbler? Hvis ja kan vi måske lave endnu en byttehandel?

    SvarSlet
  2. Det er nemlig fantastisk at man kan bruge tingene på så mange forskellige måder :D

    Det ser i øvrigt lækkert ud!!!

    SvarSlet
  3. Mia: Det har jeg, det med de små mennesker og et ganske lille pudebetræk med røde æbler, det vil jeg gerne bytte:O) Jeg er ikke så kritisk, jeg elsker en byttehandel hvor jeg bliver overrasket, så jeg er frisk...

    Lise:Tak for det, altid dejligt med gode kommentarer..

    SvarSlet
  4. SUPER!

    Kan du ikke skrive din adresse til mig på mia.soerensen@hotmail.com - så kan vi lige aftale nærmere!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  5. SUPER!

    Kan du ikke skrive din adresse til mig på mia.soerensen@hotmail.com - så kan vi lige aftale nærmere!

    Smil fra Mia

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...