onsdag den 14. juli 2010





Noget af det aller skønneste ved sommeren og ferien er, at man kan tage dagen som den kommer, små og store venner der dumper ind, får en bid mad med, og så kan tage hjem, når batterierne er brugt og ikke fordi klokken er 8...

Det nærer mig hele året, følelsen af frihed..Jeg ville ønske, at jeg var lidt bedre til det i hverdagen, men der er jo så mange pligter, ting man skal gøre klar og forbederede...En varm sommerdag er helt sin egen, den kommer når man gider glippe med øjnene og den forsvinder ikke igen før øjnene glipper igen.... Det frigør så meget energi, til tider lige rigeligt, som billederne vidner om, men det er så sjovt og dejligt og festligt...

1 kommentar:

  1. Hejsa...så fik jeg også meldt mig til :o) Må lige give et kompliment til den lækre Mormor-karaffel, den er hermed tilføjet min indkøbsliste.

    Kh Shina

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...