tirsdag den 25. maj 2010

sommer sommer og sol....


Jeg synes allerede, at det er blevet for koldt, og jeg kan da ikke forstå, at vi ikke skal have mere sommer....

I pinsen har vi lavet så meget, at det kan være rart, at det bliver hverdag igen..Vi har været til dressurstævne, springstævne, traktortræk, spillet fobold mod onkler og tanter, spist middag med gode venner.....Men vi har også haft en rigtig grim oplevelse....For Agnes fik solstik...Hun fik over 40 i feber lørdag aften, efter at have stået i solen hele dagen til ridestævne....Hun var helt mørkerød i hovedbunden og varm, varm, varm...Hun peb, for hun havde så ondt i sit lille hoved, at hun ikke kunne græde og vi kunne INTET få i hende...Vagtlægen sagde, at vi skulle prøve med panodil og så se om vi kunne få noget i hende...Og det virkede, hun drak 2 store glas mælk og mere i løbet af natten, og næst morgen, var hun frisk som en havørn....Jeg følte mig som verdens aller dårligste mor....Min samvittigheder sort som helvede og jeg bandede mig selv langt væk, fordi jeg ikke havde husket hat og ikke tilbudt hende mere vand...Jeg var lige ved at græde om aftenen men sådan er det tit, jeg reagerer når der er faldet ro på det hele....Men som i kan se, er hun igen glad og fuld af energi....Og jeg tager ALDRIG nogen steder uden solhat, også selv om der er overskyet når jeg kører hjemmefra.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...