onsdag den 26. maj 2010

Nyt grødhoved...


De små grød-rør kan også bruges til andet...Man kan putte tapet omkring og så kan de bruges til lys eller blomster eller....I hvertfald skal de på bordet, når vi skal holde fest til sommer...Jeg har nemlig tænkt mig at gå hele planken ud, og lave en kæmpe kolonihave-fest...Der skal være forskellige lysestager, vimpler hen over loftet, lyskæder, hæklede tæpper og en masse andet hurlumhej...Jeg er sikker på, at rice og house doctor har det meste af det jeg skal bruge, eller netto i denne uge...

Nu hvor jeg har fundet en måde at gen-anvende grødrørende, er det måske heller ikke så galt, at det koster 24kr., for en lille smule müsli ;O)

1 kommentar:

  1. Super idé Janet. De er virkelig blevet flotte. Glæder mig til at se mere af pynten til festen:) Det lyder som en sikker succes-fest:)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...