tirsdag den 11. maj 2010

Man er vel dronning....



Sådan her er man da bare nød til at se ud, når man skal være en hel dag i børnehuset i Hald. Intet mindre kan vel gøre det...Jeg tror, Agnes synes, at en guldkaret trukket af 6 hvide heste, havde været passende. Nu blev det bare til volvoen og tænk, børnehaven havde ikke sat flagalle´en op, ærligt talt...Men Mette, din krone er en stor stor succes, tænk hvad du ikke kan drive det til...

Men nu afbrydes dagens drømme, for 3 drenge skal til fodbold, og så er der ikke lige plads til, at Agnes og jeg dagdrømmer....

3 kommentarer:

  1. Min treårige går i børnehave som skiftevis Peter Pan og brandmand.
    Der bliver klapset utrolig mange pirater og slukket mange ildebrande i den børnehave.
    Din prinsesse er skøn!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Ja de kære små....Det er godt med en god fantasi....

    SvarSlet
  3. :) Det var da dejligt at høre :) jeg kan godt se, at den klæder prinsessen!

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...