onsdag den 7. april 2010


Se lige hvad jeg har fået af Helle fra en fugl i haanden...Denne helt vidunderlige stak...Det flyder med pasteller og skønne blomster, ja tænk, selv i min postkasse var det forår....Mange tak Helle, jeg har da helt vildt lyst til at bytte mere hos dig, for det var fine sager...

Og så har jeg lavet invitationer til vores sommerfest...Jeg så dem første gang hos cakies og har set nogle lignende hos puk. De emmer af sommerfest og hyggetid, så nu er vi da kommet et skridt nærmere i forberedelserne...

Og tænk en gang, i mandags havde kæresten og jeg års-dag...18 års dag...Altså, 18 er jo et helt liv...Man er ved at være temmelig gammel, når man kan fejre 18 års dag...Men sikke meget vi har oplevet sammen...Europamestreskaberne i fodbold, angrebet på world trade i N.Y. Og så en masse fødsler og en del bryllupper. Mange er gået bort og alle mulige er kommet til. Livet i København centrum blev skiftet ud med et hus langt ude på landet i Hald...Vi har anskaffet os biler, kaniner og hest, vi har fået 3 børn der hver især er meget unikke...Vi har delt helt enorme glæder og så store sorger, at de stadig niver bare ved tanken....Så vi hører sammen, stålanden og jeg...For vi er soulmates i kød og blod og jeg elsker ham mere og mere for hver dag der går...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...