lørdag den 13. marts 2010

små gemmesteder..



kan i godt se hvor meget jeg længes efter sommer?? Den sommer der er fyldt med bare tæer, fregner, varme nætter og børn i telt i haven. Jeg trænger til at komme ud, men det er jo lige før bagdelen fryser af... Jeg vil grave og plante og se hvordan naturen forandrer sig fra dag til dag... Jeg vil sende mine børn ud, uden først at montere flyverdragter, finde den anden vante og bekymre mig om de små tæer bliver kolde...Jeg glæder mig, noget så usandsynligt meget, for er der noget bedre end når munden er fuld af solbær eller mirabeller eller ærter??
men indtil da må jeg nøjes med den smule solskin jeg finder inden for hjemmet 4 vægge..

1 kommentar:

  1. Altsår hvor jeg også glæder mig til at kunne komme ud i haven. Faktisk har jeg i dag været så optimistisk at købe poser med frø, både blomster og til køkkenhaven..
    Så nu er det bare at vente.

    Kh Gitte

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...