mandag den 4. januar 2010

Måske....

I dag er den første hverdag i 2010, som i alle sikkert har bemærket.....

Og i dag startede Agnes i børnehuset i Hald...Det er det aller bedste sted, man som barn kan ønske sig..De synger og kan så mange rim og remser, at jeg slet ikke kan følge med, de ved alt om naturen, for de er ude flere timer hver dag, og her eneste onsdag tager de bussen i skoven eller til fjorden eller...
Både Ellen og Jokke har gået der, og Jokke går stadig i fritteren, der ligger i forlængelse af børnehaven, som i øvrigt ligger i forlængelse af skolen.....Det er en fantastisk institution skolen, fritteren og børnehaven. Det er et og samme sted, en landsbyordning, der gør det muligt, at vi her ude på landet, kan bevare det vi er flyttet herud for, nemlig, det trygge og lokale, der er småt og genkendeligt....

Da vi kom hjem, havde jeg sat mig for, at jeg skulle afslutte nogle af de 5000 projekter jeg er begyndt på...


Nøglesnore der mangler den sidste finish..



Puder der mangler en luknig...




En vest der kan vendes, med en liberty firkløver på den ene, og en babushka på den anden.....



Og de her tråde skal blive til noget i forårsfarver. Jeg siger ikke endnu hvad det er, men det rimer på heppe....

Endnu et af mine mange fortsætter.....Jeg skal blive bedre til at gøre mine ting færdige, før jeg går igang med det næste...

Men det er så lokkende, når en ide trænger sig på og vil ud af mit hoved, igennem mine hænder for til sidst at ende som en halvfabrika, fordi en ny trængte sig på...Men nu skal der orden på tingene....måske....

2 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg kender det ALT for godt, det der med at starte på noget nyt inden man er heeeelt færdig med det sidste:-0
    Men mon ikke det er sådan vi kvinder skal have det, vi glemmer det jo trods alt ikke, vi gemmer det bare væk til senere;-)

    SvarSlet
  2. Kære Tingel Tangel.

    Jo, der er jo nok en grund til at de store systematiske atrofysikkere er mænd og ikke kvinder...Og hvor er det rigtigt, vi glemmer nemlig ikke, for pludselig en dag ...Måske...Eller....Hvis man kiggede rundt hjemme hos mig kunne man finde mange "jeg har endnu ikke nået" projekter, så det er vel nok heldigt at de kan undskyldes med børn, job og alt muligt andet...Men som sagt, nu skal der strammes op...Altså hvis ikke der kommer noget andet i vejen...

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...