torsdag den 14. januar 2010



Igen er det en gammel traver, men nu er det min traver...Og jeg er så fornøjet, for det er min kære svigermor, der lige har lært mig at hækle, det er jeg dybt taknemmelig for.

For sådan er hun, min svigermor, vi klarer lige alt, surt med sødt i en pærevælling, men hun er sød og så ved jeg, at hun kan stå ved min dør, og ligge en skulder til lidt af hvert, og så stryger hun mit hår, og siger "Tag det nu roligt, nu går vi ind og sætter os og får en kop kaffe, jeg ved vi finder en løsning" Og det gør vi. For hun har prøvet meget, og hun ved hvad det handler om. - både om amning, ægteskabet, livet og døden og alt det andet der er en del af livet. - Hun er en dynamisk, kærlig, omsorgsfuld og vis dame, og den bedste farmor vores børn kunne få....Tak til verdens bedste svigermor....

3 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du skønner på at ha en svigermor, der deler så kærligt ud af sin livserfaring. Flotte armbånd. Jeg er selv lidt bidt af armbånd, og er for tiden igang med nogen lavet af dåseøl kapsler :o) Lyder lidt sjovt, men spændende er det at se hvordan man kan genbruge.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  2. skønner på = påskønner Ü

    SvarSlet
  3. hvor er det fine armbånd og fine billeder

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...