tirsdag den 12. januar 2010

Gammelt nyt,,,



Så fik jeg endelig lavet min sættekasse færdig. Jeg ved godt, at det bare er en kopi, som mange også har, men nu er jeg også en. Og det passer jo fint til mit nytårsfortsæt om at sætte ting i kasser.

Det er svært, at være styret af impulser, når man burde vide bedre. Man burde vide, at det er håbløst slå for stort brød op, mens man blæser med mel i munden. Eller... For måske kommer dagen, hvor der ikke kommer noget uforudset, og alt bliver som planlagt....Så skal jeg sy en hel dag, uden at blive forstyrret af plaster, kørsel, sult og alt det andet der forstyrrer mine planer....

3 kommentarer:

  1. Altsår hvor er den bare fin.
    Jeg får aldrig taget mig sammen til at lave en. Og skal også først have fundet en sættekasse.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  2. eg synes også den er flot flot! Tillykke med den er færdig. Men lad nu være at blive for kasset, det passer slet ikke til dig :)

    SvarSlet
  3. Gitte:
    Jeg kan jo sagtens sige, at når først man kommer i gang.....Og hvis man kigger efter i genbrugsbutikkerne vrimler det med sættekasser...Det giver lidt kulør...

    Heidi:
    Jeg tror heller ikke der er nogen fare for det med kasserne, jeg skal bare blive bedre...

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...