søndag den 6. december 2009

sy-mode....





Jeg er begyndt at øve mig.....Stærkt inspireret af det fantastiske julemarked vi var til, på Rudolf -Steiner skolen i går, fr. knæhøjkarse og jeg. Folk kan fremstille de mest lækre og overseje ting selv, med deres bare hænder..... Folk der har stået i deres ansigts sved...

Jeg købte en oversej flitsbue til Jokke, som han skal ha på onsdag, til hans fødselsdag...Og så købte jeg de lækreste ting af Wenche fra tusindfryd Den skarpe læser kan måske få øje på mit link....

Knapper og hjerter og trommer og alt muligt andet. Så nu har jeg fået mod på selv at gå i gang, så i dag blev det til en lilla pædagognederdel til Agnes, hendes julenderdel. Nu mangler jeg bar at hækle en rød vest til....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...