onsdag den 16. december 2009

Jul i farver...



En af mange favorit-sider er Karen Marie Dehns. Hvordan mon hun fik tanken om at bruge et neonfarvet sugerør i en hårbøjle.....

Jeg elsker alt med farver, og beundrer dem der har orden og systemer og ikke alt det habengut, som vi fylder vores hjem med...Vi har så mange ting, at jeg nogen gange tænker på hvor pinligt det er at tænke på hvor mange penge der står i TING....Heldigvis er jeg også en fanatisk genbrugs-aktivist (synes det var et godt ord i disse demonstrationstider), så jeg tænker meget på genanvendelse-og der er muliger der ude piger, massere af muligheder, der bare ligger på en genbrugshylde og venter på at komme med hjem...

Som det fremgår af billederne er der mørkt og vi pynter vi til jul i alle farver og ikke kun i grønt, hvidt og rødt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...