tirsdag den 15. december 2009

Det var det...

Så er vi vel overstået de 3 fødselsdage, med barcalona-kage og det hele....Den er ret grotesk at se på, men Jokke jublede----


I går var der hyggelig kom-sammen i fritteren, hvor Jokke gik lucia. Jeg bliver rørt hver gang. Jokke har en meget dyb stemme, så da alle de små lyse børnestemmer kom skridende frem over gulvet, kom min lille søns bas-stemme og gav lidt dyb klang til koret.

Da Ellen gik i fritter. trak de lod om hvem der skulle gå forrest, og Ellen ville ikke, det var ikke noget for hende, så hun havde taget sit navn op af hatten. En af pædagoger fandt hendes navn på gulvet, og synes, at det var så synd at de havde "tabt" hendes navn, inden lodtrækningen, at de valgte hende. Hun gjorde det, og sagde aldig noget om, at det var hende der havde taget navnet op.





Jeg er blevet færdig med vesten til Anna og Liva, det er ved at være et stykke tid siden, deres mor bestilte den....Den kan vendes og bruges på begge sider. Men nu er den færdig, med ugle og mit yndlings-kantebånd, så nu er det afsted til Randsers med den.




Jeg håber i alle når at tage jer et pusterum ind imellem disse juledag, for jeg kan godt komme til at føle mig som en hund der bare løber rundt efter sin egen hale....Helt uden noget formål....



æ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...