torsdag den 26. november 2009

kom jul du søde milde....








Så er jeg færdig - næsten.. For at følge lidt op på Lis fra karlssonskludeskab, har jeg brugt mine rester på disse sokker. Har nu 8. Jeg har næsten nået det jeg håbede på, mangler dog stadig nogle kræmmerhuse, vi må se om jeg når det.....

- Og hvad er det alt sammen for noget, det der med at nå....

Nogle gange føler jeg mig som en frustreret flue, der er havnet i den forkerte flaske. Jeg vimser rundt uden at finde udgangen.

Der skal løbes, for der skal købes ind, og bringes børn til ridning og børn til springgymnastik og børn til fodboldt og børn til deres venner og de skal have mad og rent tøj, og der skal pyntes op til jul og og og....

I går da vi spiste aftensmad siger Jokke pludselig "jeg skal have kage med i skole i morgen". Og hvad gør jeg??? Jeg laver chokoladekager, der er små biler til drengene, og små muffins med hjerter og flag til pigerne. Jeg pynter og dekorerer og aser og maser. - For jeg kan jo ikke bare køre i døgneren efter en bakke flødeboller..

"Nej nej, se mig, jeg er totalt overskudsagtig med alle mulige chokoladebiler der har gule forlygter og fyld og prinsesseting.."

Men en dag skal jeg lære det. (Jeg blev jo ret glad, da Jokke kom hjem og fortalte at alle på lærer-værelset havde set mine kager)..

/5ZaI7zc_rTQ/s1600/juleforsam+001.JPG">

Dog er der et sted hvor jeg har sprunget over hvor gærdet var lavest... Denne dekoration, som nok er til jul, har været den fineste fødselsdagsdekoration her hos os, og skal også være det i december, hvor der er 2 fødselsdage mere...

Men nok om det, for jeg skal på cafe med min mand og vores venner og bagefter skal vi til koncert med selveste Nephew - og der skal jeg vel ikke pynte op til jul...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...