fredag den 27. november 2009

Det var totalt fantastisk - Nephew altså....Im in love......







Dagen derpå kan man alt....Også få pyntet lidt op til jul. Hvilket leder mig frem til...jeg er ikke til den der røde, grønne og hvide jul. Jeg er SÅ vild med farver, og i denne mørke tid, er det også farver vi har brug for..

Ting og pynt må gerne, her hos os, kalde et lille smil frem på læben og give lidt godt humør. Stålanden mener dog, at der mangler gran. Så i aften kan han få lov til at få en lille kvist med i seng...

Men hvilken farve er din jul????

Og så har jeg været lidt på handlen, for jeg skulle have nye støvler, og det kunne da kun blive disse:





Ergonomisk rigtige duckfeet i kernelæder...Dem er jeg vild med, og de passer vist også godt til sådan en gammel pædagogflipper som mig;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...