onsdag den 5. december 2012

Julehektisk...




Engle har Agnes og jeg lavet nogle stykker af...


Adventskransen...


Ellens hjemmelavede sok lavet af farens strikketrøje...


Vi tæller ned...


Jokke og Agnes har lavet nisser..


Jeg fik tiltusket mig et juletræ hos Rikki tikki..



Og nu sidder Nissen deri..- det ligner idyl ik? men fuck altså... på 14 dage har jeg holdt agnes' fødselsdag, lavet æresport og underholding til to kobberbryllupper ( dog sammen med venner og familie), været til to kobberbryllupper, hvoraf det ene var en abefest der varede til den lyse morgen ( ja jeg ku jo hodt ha drukket lidt mindre og være gået tidligere hjem, men altså pludselig var tiden jo bare gået), det andet kobberbryllup var til brunch på fyn i assens gamle sukkerfabrikker. så har jeg sammen med en veninde, arrangeret og afholdt julemarked i hald,hvor varmen naturligvis gik i stykker og folk frøs af pommerencke til... Alt har været godt og hyggeligt, der har måske bare været rigeligt af det.....

foran mig ligger jokke og ellens fødselsdage med stor familiefest på søndag og diverse kom sammener på dagene og så ja, naturligvis julen... jeg klager ikke, overhovedet ikke, mit hår står bare lige tilbage og jeg har fået en underlig trækning ved det ene øje😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...