søndag den 28. oktober 2012

Alene tid...




I forrige uge var Agnes til samtale på Lille skolen hvor hun skal starte på Violet hold efter sommerferien.. Hun glædede sig rigtig meget og jeg tænkte at vi skulle gøre noget helt særligt ud af det. Vi startede med at købe nye termostøvler og bagefter gik vi på cafe og fik kaffe og varm cacao med flødeskum naturligvis.

Agnes er jo vores 3. Barn, så det er bare ikke ret tit, at der sker noget kun for hende. Hun plejer jo bare at følge med de andre og med en hverdag, hvor de 2 store har hest der skal køres med og der er fodbold og bordtennis der skal nås, ja så er det ikke så tit der er " Agnes- alene" tid. Men den her dag handlede det kun om hende og det nød vi. Faktisk havde hun også gæster fredag aften af bl.a knæhøjkarse med mini så vi bliver bedre og bedre, og vi gør jo hvad vi kan...

Og kan det så virkelig passe at der slet ikke sidder en kreativ sjæl tæt på Randers som kunne tænke sig en bod til vores julemarked???

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig rart med lidt sjælden Agnes og mor tid. Heidi har også tidligere fortalt lidt om Randers lilleskole, det lyder som et rigtig rart sted at være barn.

    SvarSlet
  2. Ja, det er det bedste sted.. Jeg er måske lidt farvet da jeg arbejder der, men jeg mener virkelig også at det er det rigtige menneskesyn de har...

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...