tirsdag den 15. maj 2012








- midt i fodbold, guitar, gymnastik, ridning og meg meget andet kan aftensmaden være en udfordring... Men helt utrolig mange i lokalområdet får mad leveret fra "familie måltider.dk" , så vi har givet det en chance... Og jeg spør mig selv " hvorfor filan har vi ikke gjort det noget før??" mandag kommer kassemaden med frisk grønt fra en lokal grønthandler og kød fra verdens bedste slagter... Madplanen for 4 dage følger med og det er top-lækkert... Nu får vi nye varianter 4 gange om ugen og jeg står ikke og river mig i i håret mellem guitar og fodbold... Det er noget af det bedste vi nogensind har hittet på...ellen ville ha sagt "awesome"...
Dette indlæg er ikke sponsoreret men blot et udtryk for min helt egen holdning...

2 kommentarer:

  1. Jeg kender også en del her i Asferg som bruger det og som er meget begejstrede...måske man sku prøve det:-)

    Kh. MAlene

    SvarSlet
  2. Det får min allerbedste anbefaling med, nemt og lækkert.. Glad for du kunne stave dig igennem alle mine fejl;0)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...