mandag den 13. februar 2012

Det er nemt...




Det er godt nok nemt, når man kan spørge ældstedatteren om hun ikke er sød og lave rødbedesuppe til aften og hun siger jo da...jeg synes det er super vigtigt at børn får lov at eksperimentere i køkkenet, så de kan klare sig selv når de skal stå på egne ben.. Jeg tror man gør dem en bjørnetjeneste ved ikke at inddrage dem i de huslige gerninger også som en del af fællesskabet....mine børn kaster op hvis de skal høre mere om fællesskabet, så jeg forsøger at opmuntre den til at deltage uden at prædike, og tro mig, det er ikke altid det lykkes..

Men i morgen får vi rød lort, det er der nogen der ser frem til...


- sagde Janet....

1 kommentar:

  1. Super fedt - det prædiker og praktiserer vi også her i huset Ü

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...