mandag den 19. september 2011

Nej der er ingen orden i rodet...

I mit mikro-kreahjørne er der bare ikke orden...Der sidder 2 stykker blå tape på væggen, der markere hvor høje Agnes og Jokke er...Lampen har kysset med et mac produkt og de neonfarvede klip fra Wenche hænger lige ved hånden, det kunne jo være man fik brug for det...


Tavlen vrimler med dimser og dutter, flag og bånd og kort og knapper......



Mine yndlingsbilleder hænger lige i øjenhøjde....



Min lille grønært sidder og venter på det bliver jul...




og det gør englene vist også, mens de små kort venter på stempler...




Men som det også står et andet sted "Hvis et rodet skrivebord er tegn på et rodehoved, hvad er et tomt skrivebord så tegn på??"

1 kommentar:

  1. Jeg har surfet godt og grundigt rundt her inde i blogland og fundet frem til, at det må være dig, der skal modtage min Award. Kig forbi og se hvorfor. Iøvrigt glæder jeg mig til at følge din blog.

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...