torsdag den 30. december 2010

Tænk engang...


hvor godt gift man er, når ens mand ved, at det man ønsker sig aller aller mest (ud over fred på jorden) er århundredes fedeste gadget....Og jeg siger jer, den er fed....Jeg elsker den så meget, at jeg har sagt til mine børn, at hvis de piller ved den, er det bortvisnings-grund - helt ned på deres værelser...Man må i den grad sige, at der fik han mig, Stålanden....Jeg blev først helt mundlam og så jublede jeg som aldrig før...Jo, ham Stålanden ved hvad kvinder vil ha....;O)

4 kommentarer:

  1. så er du ret godt gift.. Ih jeg er misundelig - jeg elsker også sådan noget teknik-lir!

    SvarSlet
  2. Ja tænk en gang :) heldige dig, men du er nu også ret godt gift!

    SvarSlet
  3. Rent BLÆR!! Fedt fedt fedt.

    SvarSlet
  4. Åh tillykke med den, jeg er meget misundelig! Jeg er gadget freak selv og er lidt ked af at jeg ikke har sådan en, men SU rækker ikke helt.... måske jeg får råd i løbet af året. Godt nytår!

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...