søndag den 28. november 2010

musik gør alle mennesker glade...


Jeg har ikke været uden for en dør hele weekenden...Da der virkelig ikke var ret godt vejr, p-pladsen kunne ikke tømmes for sne og vi kunne ikke få varme på, valgte vi, at vi var nød til at aflyse vores julemarked...Rigtig rigtig ærgerligt for alle, jeg har været temmelig ked af det, for der har været rigtig mange kræfter igang for at få det til at lykkes...Men vi kunne bare ikke garantere noget og mente derfor, at det var bedst for alle parter at aflyse....øv øv øv..... - med øv og sur r.. på....
Jeg har stadig ikke fået førerligheden tilbage så jeg måtte sidde inde mens de andre boltrede sig i sneen...Men nu har vi fået pyntet hytten op, bagt julesmåkager, klippet kravlenisser, syet julekjoler og det har også bare været helt i top - med lækker drys på toppen...
Og så har vi spist hos min svigerinde og svoger på den anden side af vejen her til aften, sammen med bla. mine svigerforældre...Min svigermor laver hvert år pakkekalender til alle børnebørn, hun er en knag, er hun...Så i år har jeg bestemt at hun skal have en adventskalender og hun blev så glad for Anne Fabricius-Bjerres bog om skønne hjem, så det er det hele værd...Og så kom hun med et guldkorn der er værd at huske...
Hvis man synger, kan man ikke være sur på samme tid....
Godt vi har alle instrumenterne klar og husk at give det videre til dine børn...Man skal huske at synge og danse....
Rigtig god 1.søndag i advent derude....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...