torsdag den 11. november 2010

Av med av på...

Det er ikke fordi jeg har glemt jer, for jeg er virkelig beæret over, hvor mange der mere eller mindre frivilligt har valgt at læse med her...

Men jeg er skudt ned....Nogle deler kæresteringe eller venindearmbånd Stålanden og jeg deler rosen-ben...Jo, du læste sgu rigtigt. For første gang siden mandag sidder jeg op...Jeg har haft 40 i feber i 4 dage, min mund er ødelagt af svamp efter meget pencillin og mit ben ligner en råden banan...Føj for en omgang...Jeg tror ikke at jeg mindes, at jeg har haft det så slemt...Og av for pokker hvor gør det altså bare nas....

Og så lige idag, hvor Ellen skulle gå ind med den traditionsrige fane til indmarch ved skolefesten (noget mødre jo bare ikke magter at gå glip af) og Jokke skulle sælge små smukke julekort med sin bedste stolthed i hjertet (Stålanden har selvfølgelig fået rigeligt med lommepenge med)...Og vi skulle ha hygget os med alle de andre familier...Men så blev Agnes hjemme og farmor kom forbi (gudsketak og lov for fantastiske svigermødre), så vi harogså hygget lidt...

Men jeg tror, at jeg vil tilbage under dynen, for nu er jeg træt, men selv om mine pip er lidt færre lige pt, så glæder jeg mig til at vise lidt frugtposer eller nøgledimser eller noget af alt det andet jeg forsøger at brygge lidt sammen til vores lokale julemarked...Godnat og sov godt...

5 kommentarer:

  1. Æv for en omgang :o( De bedste tanker om meget hurtig bedring sendes hermed fluks til dig !
    Ü Stine.

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det dog uheldigt....ÆV ÆV siger jeg bare! Og synd for dig at du går glip af de skønne ting dine børn skulle lave, men det er man jo desværre ikke altid selv herre over.

    Jeg sender dig alle mine bedste "blir rask" tanker i en fart...

    Kh. Malene

    SvarSlet
  3. av, av og atter av for katten. sikken en omgang.
    Stine

    SvarSlet
  4. Alle i søde mennesker tak, det er altid dejligt når der er nogen der sender gode "wibes"... Og tak for jeres omsorg, i er da bare de bedste...

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...