lørdag den 20. november 2010

Agnes 4 år - og selvfølgelig en vinder......



Så kom Agnes fødselsdag - endelig....Og hun har glædet sig læænge. I går var det tid til at fejre det i børnehaven....Vi fik lagkage og kold kakao, og Agnes fik den gave hun har glædet sig til...En bog med tegninger, hvor forsiden er en collage af billeder fra det sidste år i børnehaven...Det er så fint og højtideligt og Agnes strålede af glæde, selv om hun synes, at det var lige rigeligt at komme op og stå på stolen, så alle kunne sige tillykke og råbe huuurrraaaa...Og de sang en masse sange og en af pædagogerne spillede guitar...Og Agnes var lykkelig....

Hun synes det er så fantastisk, når nogen spiller guitar, også selv om det er hendes mors sørgelige klimren....Hun havde engang set en gul guitar i et vindue...Den ønskede hun sig og efter kyndig vejledning af min musiklærer, købte jeg en gul ukulele til hende, i børnenes Magasin i Århus... En ukulele har kun 4 strenge og er derfor meget nemmere for små børn at spille på, og hun blev lige så glad som jeg håbede...Så hvem ved, måske skal hun med sin mor til musikundervisning ;O)

Hun fik også en del Sylvanien og en lille trøje og en masse andet og nu ligger hun i sin seng og sover sødt, og jeg sidder her en sen aften og tænker, at nu er det slut med at være småbørnsfamilie...Med børn på snart 13, 8 og en på 4 er det slut med den epoke...UUhhh jeg gyser helt - for jeg bliver jo ikke ældre vel???

Ja ja og så til det i allesammen sidder og venter på....For Agnes fødselsdag var jo også den dag, hvor jeg skulle trække en vinder af min giweaway.....Og en rigtig stor tak til alle jer der valgte at deltage...Jeg tror ikke, at jeg har været så god til at fortælle det, men alle jeres hilsner og tanker når det går op og ned, gør mig så glad inden i...Jeg ville ønske, at der kom en dag, hvor jeg kunne takke jer alle personligt - ja spøjs tanke ikke??? En tak fordi...-fest??? Men det må vist hellere blive i drømmende.... men jeg glæder mig altid til at klikke forbi hos jer alle, jeg nemlig været forbi og jeg er fuld af beundring for det i er og det i kan...Både med tanker, ord, billeder, hænderne og alt det andet som i glad viser frem - tak fordi jeg må være en del af det...

Sålanden ville som altid gerne være notarius publicus men det fik han ikke lov til denne gang, for jeg har nemlig ikke fået klippet alle jeres navne ud - så jeg lavede en Random og det blev nr: 45 og tælle tælle tælle

Mette B, du er en vinder i alt hvad du gør, så send mig din adresse og nissen kommer forbi med en lille julehilsen til dig...


Jow klokken er kun 23.19 så jeg nåede det - og nu vil jeg så drømme om lækkert julemarked i Odense, som jeg ikke kommer til, fordi mit ben er en rådden banan....Måske fælder jeg en stille tåre ned i min hovedpude...Og hvem ved - måske kommer der et restlager-salg et sted eller også var det så godt, at alt er rippet....

4 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig måde, Agnes er blevet fejret på i børnehaven.
    Tiden, hvor børnene er små går så hurtigt og ofte, når jeg læser med hos dig og andre bloggere bliver jeg så misundelig over, at jeres børn er under 10 år, for der er så meget, man kan med de mindre børn, som forsvinder når de kommer i teenagealderen... men så er der andre ting man kan med dem... :)

    Tusind tak fordi jeg har vundet - jeg har da held i spil for tiden! Jeg mailer min adresse og sætter mig ud til postkassen ;o)

    God søndag, klem fra
    mette

    SvarSlet
  2. Hjerteligt tillykke til Baade Agnes og Mette B.
    Nyydddd at pjevsen endnu er "lille". Det gaar bare aalllttt for staerkt. God soendag.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med hende, hvor ser hun bare skøn ud :)

    SvarSlet
  4. Tak for det alle - hun er jo en lille sveske....

    Mette: Har været på vej til posthuset, men sad fast i sneen, så jeg synes du skal krybe i læ, men jeg sender den så snart jeg ikke er sneet inde længere ;O)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...