torsdag den 21. oktober 2010

mere lune til lænden...


Jep, mand ved at man nærmer sig de 40, når man får et behov for en lille lun ting til lænden...Ikke at det kan ses på mig, men anyways... Jeg øver mig som en sind-psyko på at sy zig-zag bånd i et kantebånd...Jeg syr lidt, piller op, syr igen...Og nu er jeg færdig -med 40...Jeg kunne jo heller ikke finde et zig-zag der var mindre vel??? Og så med mine pølser...Jeg har bandet og fumlet, men jeg drømmer om, at jeg en dag kan lave en vest som dem Line (Marapytta) sendte ti lækre Liberty-Lis(Karlsons klude)...I ved, dem der med stjerner og liberty og lækker fløjl..

Jeg dimler lidt omkring om jeg skal ha lavet et ryg-mærke til min vest...Måske et peace-tegn i skind eller nogle stjerner i skind eller...Har i ikke en god ide?? Jeg har set så mange veste rundt omkring, som har nitter på skind på pels, og jeg synes det rocker vildt og holder maks.... Jeg ved jo godt at der ikke går så mange år før jeg skal til at se mig selv i en lækker plissé med en lækker bobbelob i mit lilla hår, men indtil da skal jeg filme rocke maks...Altså hvis man kan rocke i brunt fløjl og andefødder ;O)

1 kommentar:

  1. Ej hvor er den altså fed. Var det den vest du snakkede om!?
    Jeg synes du skulle give den max gas og lave et peacetegn!! DEt kunne være så fedt!
    Og igen TUSIND TU`SIND TUSIND tak for den MEGET fine gave. Jeg er simpelthen så glad for ALLE tingene! JEg havde den lille sløjfe i håret idag. Den blev beundret,kan jeg godt sige dig :D

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...