mandag den 6. september 2010

Jammen de er da søde...




En del af Stålandens fødselsdagsgave blev 4 billeder fra Skagen..De er så flotte i farverne, det passer, at lyset er helt specielt i Skagen...


Jeg gav ham også et kuponhæfte, som bla. indeholdt 3 kort som han kan trække, når han virkelig har et behov for at komme til fodbold... Og en ny dyne, for det trængte han virkelig til...Så alle sammen, mange mange tak for alle jeres gode ideer, det har været helt fantastisk og vi havde en utrolig god og hyggelig dag...Forude venter nu de 50 :O)


Lise fra fillesblogballade send lige en mail for jeg har selvfølgelig noget til dig, da du var den første der foreslog et kuponhæfte...

Og Karen Klarbæk, jeg sender også noget til dig, for det var et godt forslag, hvis man altså kan lide ost, men da Stålanden HADER ost, sender jeg noget til dig, for det forslag der var mest på afveje....


Nu må alle i damer og jer andre have jer en rigtig dejlig mandag - og håber at i greb ugens begyndelse....

2 kommentarer:

  1. Uhhhhh hvor er jeg bare heldig!!!
    Det lyder til at det blev en rigtig god gave han fik!
    Jeg har sendt en mail :)

    God tirsdag :D

    SvarSlet
  2. Hej Janet.Har du fået min mail!`?

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...