onsdag den 1. september 2010

Er det nu så slemt......


Åååhh jeg er i oprør...Eller måske også lidt knust...For jeg skal have nye naboer...6 stk. 120 meter høje vindmøller, lige ud for min morgensol...Det er ikke fordi, jeg ikke tror på grøn energi, men der er så mange ting der skræmmer mig..Fx. den kumulative støj fra både møller og hovedvej...Den helt vidunderlige natur der er i slugten, hvor der både er dyr, vand og skov skal nu pyntes med møller..De store maskiner, der skal pløje sig frem for at montere skidtet...

Man siger, at hvis støjen bliver for høj, så piller man møllerne ned igen..Yea right...Hvem fanden tror de, de narrer??? "Ja, men vi er næsten sikre...." men den margen der er for grænsen, variere med 2 procent..2 PROCENT...Jammen så sover vi da trygt..,.

Og så laver man først fejl i sit visualiseringsprogram, og bagefter laver man billeder taget, jeg ved ikke hvor langt væk fra, på en baggrund med skyer, så kæmperne ikke rigtigt ses...- og tillader sig ovenikøbet, at sige, at hvis man skal sige sin ærlige mening, så er det nok ikke så slemt....Nej du kære mand fra eurowind, så kan du sgu da få dem i din baghave...Altså vi taler jo ikke små fine vindmøller, men giganter på 120 meter, bygget efter en teknik, som vi har fået oplyst fra anden side, allerede er forældet....

Jeg er så ked af det, for hvad nu...Lige før der var kommunalvalg, var samtlige partier reprænsenteret ved et andet borgermøde i Hald, og der lovede samtlige, at skolen skulle bevares, og bevars, den står der endnu, man vil godt nok lukke et par klasser, men altså... Men man lovede også, at man ville gøre alt hvad man kunne, for at hjælpe os med at redde de små landsbysamfund...Og så laver man en plan om 6 120 meter høje møller...Jeg siger da bare, tak for hjælpen...Og græder lidt i min pude..for de kæmper skræmmer næsten livet af mig...Nuvel, jeg går ind for grøn energi, men med de fejl og meget meget små margener for hvornår det bliver til slem gene, skræmmer ærlig talt, livet af mig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...