lørdag den 28. august 2010


Agnes har fået lidt nyt pynt på værelset...Små kimmi-junior billeder...Jeg begriber ikke hvad det er, men jeg elsker det der japan-hejs...Små kokeshi, grafiske mønstre med smukke smukke farver, det er måske enkelheden i det...Det er så fint og enkelt og smukt...Måske er det det der petit??? Som ligger så langt væk fra det nordiske med kæmpe muskler med torden og brag....Den Japanske tro er yndig og åndelig og fin... Ja jeg tror det må være det, det handler om...Drømmen om det smukke i miniformat....
I hvertfald hænger disse hos Agnes nu, og hun elsker dem lige så meget som mig...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle skønne billeder :)

    SvarSlet
  2. Hvor mon du har fundet de skønne billder henne??

    SvarSlet
  3. Hei..

    Jeg fandt dem i den lokale bog og ide i Randers...Det er en del af Kimmi junior-serien...Uuuhhhh jeg kunne da godt nok ha købt mig en armod til;O)

    SvarSlet

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...