onsdag den 7. juli 2010

som mor så datter....


Jeg elsker, at lave opstillinger, at pynte og dekorere...Og sørme om ikke også, at Agnes er med på den. Som foreksempel her i køkkenet...Hendes eget lille køkken er ikke kommet op efter vi har malet, faktisk var vi lidt enige om, at det kunne hun nok godt undvære...men...Ja, hvad tror i?? Tror i måske, at hun mangler det???

Når vi kommer over på den anden side af weekenden, og vores fest er overstået, så må jeg vidst få kigget på, hvad der skal flytte tilbage igen...Men nu står den, i den grad, på forberedelser...Bordkortene er lavet, de prikkede voksduge fra stof og stil blev købt en gang i marts, de vilde blomster skal plukkes i naturen, der skal film på forsamlingshuset ruder, for jeg kan ikke klare den plade der står for, der skal godt nok kun dem herhjem, som skal sove her, men trods det så synes jeg jo at haven skal skinne, skoene skal pudses, og alt skal være totalt fjong...MEN FOR HELVEDE...hvordan gør andre, for vi skal jo også bo her, være her, og det gør så meget ved min orden, at alle 3 rollinger også er her...Måske skulle jeg høre farmor om hun vil modtage 3 englebørn i nogle dage....Ja, måske?????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...