søndag den 11. juli 2010

Sikke en fest vi har haft nu i nat...



Ja, det havde vi, en helt igennem fantastisk fest, med 67 gæster, sommer, sol og en masse spas og alt hvad vi kunne drømme om. Alle var i festhumør, der er fantastiske taler, sjove indslag og gode sange...

Vi er ikke til højbord og liljer og orgelmusik, så vi fik et svin til middag. Et kæmpe grotesk svin, med en bajer i gabet...Men den var lækker, alle 6 salater var super, og ja....I kan godt høre, at jeg svæver på en lyserød sky...

Jeg er så glad og taknemmelig for ALLE dem der har hjulpet os med at bage eller dække bord, eller æresporten som var så smukt lavet...Ja alle TAK..





Nu sidder vi og nyder alle gaverne, og jeg flasher lige lidt....Dette lille skuffe-darium, en smuk smuk kagedåse og selvfølgelig den skønne taske fra Karen Marie...Den var alle ovre og have fingrene i...

Nu trænger jeg til at sove, og da fodboldkampen er ret dødsyg, vil jeg faktisk gå i min seng og drømme sødt om sidste nat....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Ordet er dit og jeg bliver glad hvis du skriver...